We gaan weer beginnen…

Vanaf maandag 11 mei gaan we weer starten met onze lessen. Alle lessen zullen op gebruikelijke dag worden gegeven, let op !!! de lessen van 20.00 uur zullen vanaf nu starten om 20.15 uur

Natuurlijk zullen we alles doen met inachtname van de door het RIVM geadviseerde regels.

• Was uw handen vaak met water en zeep.
  • Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog.
  • Gebruik papieren zakdoekjes.
  • Schud geen handen.
  • Houd minstens 1,5 meter (2 armlengtes) afstand van elkaar.

Blijf thuis bij klachten zoals neusverkoudenheid, hoesten, keelpijn of koorts.
Heeft iemand in je huishouden koorts, blijf dan thuis.

Verder hebben wij nog wat regels waar iedereen zich aan moet houden.

• Alle hygiëne-en voorzorgsmaatregelen moeten door iedereen die het terrein van de hondenschool/manege betreedt, gehanteerd worden.
  • We begroeten mensen met een glimlach; het handen schudden laten we achterwege.
  • Er kan geen gebruik gemaakt worden van de toiletten en de kantine.
  • Maximaal 1 begeleider per hond zodat er zo min mogelijk mensen op het veld zijn, mocht het echt niet anders kunnen dan eerst vooraf overleggen met je instructeur.
  • Wij vragen iedereen bij het betreden van het veld de handen te desinfecteren.
  • Raak zo min mogelijk/geen materialen aan, alleen op aanwijzing van je instructeur.
  • Honden niet laten spelen en raak elkaars honden zo min mogelijk aan.
  • Denk op de parkeerplaats ook aan de afstand tot elkaar en wacht desnoods tot een ander weg is voordat je uitstapt.
  • Niet blijven hangen, na de les gelijk vertrekken en niet te vroeg naar de les komen.
  • Denk bij het naar en van het veld lopen ook aan de 1,5 meter afstand tot elkaar.
  • Volg te alle tijden de aanwijzingen van je instructeur op.

Wij zijn er weer klaar voor

Team Dogs Highschool